Leikkikoulutoimintamme on vuoden 2023 ajan tauolla.

Leikkikoulu

2,5-5-vuotiaille, ensisijaisesti kotihoidetuille lapsille Laaksolassa (Saunatie 4).

Leikkikoulun tarkoituksena on tarjota virikkeellistä toimintaa ryhmissä 2,5-5-vuotiaille lapsille. Se opettaa ryhmässä toimimista ja sosiaalisia taitoja leikin, askartelun ja iloisen yhdessäolon keinoin.

Pienempien ryhmä (2,5-3-vuotiaat) kokoontuu maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9.30-11.30, ja isompien ryhmä (4-5-vuotiaat) kokoontuu tiistaisin ja torstaisin klo 9.00-12.00.

Leikkikoulun opettajana toimii Hannele Aronen apuopen kanssa. Leikkikoulu toimii pääosin noudattaen koulujen lukukausi- ja loma-aikoja, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Leikkikoulu on maksullinen kerho, jossa lapset ovat ilman vanhempiaan.

Hinnat:

Pienet: jäsenet 120e, muut 145e

Isot: jäsenet 130e, muut 155e.

Leikkikouluun ilmoittautuminen on sitova. Kokeilemassa voi käydä 3 kertaa, jonka jälkeen kausimaksu tulee maksettavaksi. Mikäli lapsi lopettaa kesken kauden, niin kausimaksua ei palauteta. Kausimaksusta on mahdollista saada hyvitystä, mikäli leikkikoulu perutaan enemmän kuin 4 kertaa kauden aikana. Näin käydessä hyvitykset maksetaan kauden  päätteeksi ja summa perustuu peruttujen kertojen määrään.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen leikkikouluun: Hannele 040 545 5228.