Kuperkeikkajuhla

Kevään hauskin lastentapahtuma! Monenlaista puuhaa sisällä ja ulkona.

Su 21.4.2024 klo 14.30-16.30 Toijalan Yhteiskoululla

Pääsyliput 3€/lapsi (sylivauvat ja teini-ikäiset ilmaiseksi). Ongintalipuke 1€. Kahviossa myynnissä pikkurahalla herkkuja. Jäseneksi liittyminen paikan päällä mahdollista.

Kevätkokous

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Toijalan paikallisyhdistys ry kutsuu jäsenensä sääntömääräiseen kevätkokoukseen.

To 25.4.2024 klo 18.45 Kulttuuritalo Laaksolassa (Saunatie 4, käynti vasemmanpuoleisesta ovesta).

Kokoukseen osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista eikä velvoita mihinkään. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Koko perheen ulkoilupäivä Kinnarin kotimuseolla

Vietä mukava ulkoilupäivä Kinnarin kotimuseolla!

La 27.4. klo 9.30-12 Kinnarin kotimuseolla (Kinnarintie 42, Akaa Sotkia)

Ulkogrilli on kuumana (säävaraus), tuo omat makkarat/eväät. Ei ennakkoilmoittautumisia. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä MLL Toijala, Toijalan Marttayhdistys ja Kinnarin kotimuseo.

Liittymällä yhdistyksemme jäseneksi annat tärkeän panoksesi toimintamme tukemiseen!

Jäsenenä saat MLL:n Lapsemme-lehden kotiisi neljästi vuodessa sekä alennuksia esimerkiksi pääsymaksuista ja majoituksista.

Tarkemmat tiedot jäseneduista:

Paikalliset edut Toijalan yhdistyksen jäsenille:

• Alennukset yhdistyksen järjestämästä toiminnasta (leikkikoulu, körökörö-kerho ym.).
  • Ideaparkin Jesper Juniorista -10% alennus jäsenkorttia näyttämällä (ei koske Ruskovillan tuotteita).
  • Akaan keilahallissa -10% alennus keilauksesta jäsenkorttia näyttämällä.
  • Huvipupun synttärit ja muut yksityiset ohjaukset hahmolla tai ilman 20e alennuksella, sisältäen glitter-kasvomaalaukset halutessa kaupan päälle (mainittava erikseen).
  • Fedja-setä, kissa ja koira - kesäteatteriin Toijalan satamassa saa lipun hintaan 12e/hlö (normaalisti 15e/hlö) näyttämällä voimassaolevan MLL Toijalan yhdistyksen jäsenyyden. Kannattaa varmistaa kesäteatteriin pääsy varaamalla liput ennakkoon Toijalan näyttämön sivuilta.
  • Pienten Puodista (Hämeentie 71) lastenvaatteet ota kolme, maksa kaksi jäsenkorttia näyttämällä. Pienten Puoti tarjoaa edullisimman.
  • Pienten Puodin yhteydessä olevasta parturi-kampaamo M.A:sta maksavan aikuisen kanssa yhden lapsen hiustenleikkaus ilmaiseksi jäsenkorttia näyttämällä.

Jäsenmaksu on aikuisjäseneltä 25 euroa vuodessa.