Jäsenedut

Yhdistyksemme jäsenenä annat tärkeän panoksesi paikallisen lapsiperhetoimintamme tukemiseen!

Jäsenenä saat MLL:n Lapsemme-lehden kotiisi neljästi vuodessa, sekä alennuksia esimerkiksi tuotteista, pääsymaksuista ja majoituksista.

Jäsenmaksu on aikuisjäseneltä 25 euroa vuodessa.

Paikalliset edut Toijalan yhdistyksen jäsenille:

• Alennukset yhdistyksen järjestämästä toiminnasta (esim. körökörö-kerho).
  • Akaan keilahallissa -10% alennus keilauksesta jäsenkorttia näyttämällä.
  • Huvipupun synttärit ja muut yksityiset ohjaukset hahmolla tai ilman 20e alennuksella, sisältäen glitter-kasvomaalaukset halutessa kaupan päälle (mainittava erikseen).
  • Pienten Puodista (Hämeentie 71) lastenvaatteet ota kolme, maksa kaksi jäsenkorttia näyttämällä. Pienten Puoti tarjoaa edullisimman.

Näiden lisäksi kaikki Mannerheimin lastensuojeluliiton valtakunnalliset edut kuuluvat jäsenille.

Kuvassa oravapukuun pukeutunut aikuinen auttaa prinsessa mekkoon pukeutunutta lasta lasten leikkionginnassa. Lapsen vanhempi seuraa ongintaa.
Kuperkeikkajuhlan ongintaa vuodelta 2024.